Dagene går ..
noen timer på syrommet i kveld. Såååå mye man har lyst å lage men tiden
flyr så,...... nok for i kveld.
Ble noen MugRugs ....veldig fornøyd med det ferdige resultatet.
Etiketter
- 2016 (7)
- Andre ting (1)
- BRODERING /profilering (1)
- HJEMME-BORTE-PÅ TUR mm (4)
- Interiør (2)
- June Design - Mønster (3)
- Quilting (57)
- Strikking (11)
- Søm (3)
- Søm av klær (3)
- Ut på tur ! (5)
torsdag 17. oktober 2013
søndag 13. oktober 2013
Et lite avbrekk
Det skjer veldig mye som ikke er så bra for tiden, ting som tapper meg
og gjør at man "blir satt ut". Gjør det jeg føler at jeg må også blir det bare masse tanker..
går seg nok til etter hvert men blir litt fortvila ja..... men men...står han av IGJEN !
Jeg orker bare ikke si at alt er så fint og bra når det ikke er det. Men...som jeg pleier å si...
....ellers har eg det bra :-)
Har gjort en liten test på syrommet. Måtte teste å sy alt i ramma og det var jo veldig greit.
Skjønner prinsippet så da kan jeg lage egne varianter...ja en vakker dag når jeg føler for det.
Slik ble nå testen, en liten sminkepung (MFJ.Design)
Har litt igjen på denne men orket ikke mere i kveld.
og gjør at man "blir satt ut". Gjør det jeg føler at jeg må også blir det bare masse tanker..
går seg nok til etter hvert men blir litt fortvila ja..... men men...står han av IGJEN !
Jeg orker bare ikke si at alt er så fint og bra når det ikke er det. Men...som jeg pleier å si...
....ellers har eg det bra :-)
Har gjort en liten test på syrommet. Måtte teste å sy alt i ramma og det var jo veldig greit.
Skjønner prinsippet så da kan jeg lage egne varianter...ja en vakker dag når jeg føler for det.
Slik ble nå testen, en liten sminkepung (MFJ.Design)
Har litt igjen på denne men orket ikke mere i kveld.
Gjennoppretting....maskinstrikking :-)
JIPPI.....CK'n oppe å går igjen..
Etter mye styr og frustrasjon ...for ikke å snakke om timer, ja dager så har jeg fått det til.
Maskinen har stått i mange år uten å vært i bruk så her var det ting som ikke virket.
Litt skruing, rensing/fjerning av gammel smurning og litt annen pleie så fikk jeg delene
på plass....og det som skulle bevege seg inni der virket "plutselig". Liker ikke å skru sund sleder
men hadde jo ikke noe valg. Er fullt av små deler og fjærer som skal festes her og der ...så må det være på rett plass eller så virker det ikke. Neste gang tror jeg den blir sendt til verksted he he.
Det fungerer og jeg kan bekrefte at jeg fortsatt "får det til " hi hi :-)
Tenking og prøving og et forferdelig styr ....
Så løste det seg og jeg fikk det til :-)
tirsdag 1. oktober 2013
Krusbrikker , Ishavskatedralen, Polaria, Polstjerna
Abonner på:
Innlegg (Atom)






