Etiketter
- 2016 (7)
- Andre ting (1)
- BRODERING /profilering (1)
- HJEMME-BORTE-PÅ TUR mm (4)
- Interiør (2)
- June Design - Mønster (3)
- Quilting (57)
- Strikking (11)
- Søm (3)
- Søm av klær (3)
- Ut på tur ! (5)
Viser innlegg med etiketten Quilting. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Quilting. Vis alle innlegg
torsdag 7. februar 2019
mandag 1. januar 2018
"Juleglitter"
onsdag 5. oktober 2016
Teppe i gult....LoraLie damer
Teppe i gult....LoraLie damer
Teppet er laget av ferdige LoraLie-damer og log cabin blokker.
Felte inn en sort remse og applikerte blomster på denne i ulike gule farger.
Nå er jeg i gang med å quilte teppet. Stort og holde på med men bare ta tiden
til hjelp så blir jeg vel ferdig, Stoffene er fra IdeHuset
mandag 15. august 2016
mandag 28. mars 2016
lørdag 19. mars 2016
tirsdag 15. mars 2016
Neste UFO ...Nordlysteppet
NORDLYSTEPPET
Så er jeg klar for å gå løs på neste UFO.
Dette er også et kurs med AnnAKa i log cabin som var sist høst. Som alltid så kommer det andre ting i veien og det man holdt på med ble lagt til side. Men siden jeg har satt hardt mot hardt angående ufoer hos meg så må eg bare henge i å få ferdig det jeg ønsker å beholde. Ja sånn er det, må få kontroll på det som ligger og jeg må få det bort. Rydde rydde......
De 4 blokkene med log cabin er ferdig.
Alle delene til de neste 4 blokkene er klar.
Frysepapirblikkene og needleturn....jadda, bare litt festing med glue så e eg klar.
Ser at her går vel halve hele påsken he he....
Neida...skal nyte godværet og hvem vet...kanskje de blir noen skiturer mm.
Oppdateringer kommer....
torsdag 10. mars 2016
Teppet i turkise farger !
Teppet til meg selv !
Elsker disse fargene, storfornøyd med resultatet.
Å sy hexagon har jeg alltid sett på som ....ikke noe for meg.
En dag på IdeHuset lå jo disse herlige stoffene der og jeg måtte prøve.
Ble helt hekta for det var så spennende. Takk til ho Evy som skar alle bitene
for meg , kjempeglad for hun fikk meg til å prøve dette.
Dro hjem med veska full av hexagon biter....sikkert 500 😅
Å tro det....jeg er ferdig med teppet mitt .
Storfornøyd og stolt over at det ble så fort ferdig.
søndag 6. september 2015
Høststæsj til heimen ....
Hørtes det feil ut eller ???
Uansett så vil jeg ha litt høstfarger inne også.
Fargene kan være så utrolig vakker på denne årstiden.
Jeg lager noen dekkebrikker, en smal løper skal det også bli.
Her valgte jeg stoffer som jeg ikke likte...Joda helt sant. Syns det
ble veldig bra når jeg fikk sydd litt på dem.
Lysene varmer ☺️
Da ønsker jeg at alle får en hyggelig kveld.
Strikkepinnemapper til fem-pinnene
lørdag 25. juli 2015
torsdag 9. juli 2015
En liten duk og kaffekoppbrikker '
onsdag 1. juli 2015
tirsdag 5. mai 2015
Abonner på:
Innlegg (Atom)






















