søndag 13. oktober 2013

Et lite avbrekk

Det skjer veldig mye som ikke er så bra for tiden, ting som tapper meg
og gjør at man "blir satt ut". Gjør det jeg føler at jeg må også blir det bare masse tanker..
går seg nok til etter hvert men blir litt fortvila ja..... men men...står han av IGJEN !
Jeg orker bare ikke si at alt er så fint og bra når det ikke er det. Men...som jeg pleier å si...
....ellers har eg det bra :-)

Har gjort en liten test på syrommet. Måtte teste å sy alt i ramma og det var jo veldig greit.
Skjønner prinsippet så da kan jeg lage egne varianter...ja en vakker dag når jeg føler for det.
Slik ble nå testen, en liten sminkepung (MFJ.Design) 
Har litt igjen på denne men orket ikke mere i kveld.

2 kommentarer:

  1. Takk takk....driver å leker litt med fasong/tilpasning. Knoter forferdelig før jeg blir fornøyd...sånn er det bare.

    SvarSlett