søndag 13. oktober 2013

Gjennoppretting....maskinstrikking :-)


JIPPI.....CK'n oppe å går igjen..
Etter mye styr og frustrasjon ...for ikke å snakke om timer, ja dager så har jeg fått det til.
Maskinen har stått i mange år uten å vært i bruk så her var det ting som ikke virket.
Litt skruing, rensing/fjerning av gammel smurning og litt annen pleie så fikk jeg delene
på plass....og det som skulle bevege seg inni der virket "plutselig". Liker ikke å skru sund sleder
men hadde jo ikke noe valg. Er fullt av små deler og fjærer som skal festes her og der ...så må det være på rett plass eller så virker det ikke. Neste gang tror jeg den blir sendt til verksted he he.
Det fungerer og jeg kan bekrefte at jeg fortsatt "får det til " hi hi :-)

 Tenking og prøving og et forferdelig styr ....
Så løste det seg og jeg fikk det til :-)



1 kommentar: