Etiketter
- 2016 (7)
- Andre ting (1)
- BRODERING /profilering (1)
- HJEMME-BORTE-PÅ TUR mm (4)
- Interiør (2)
- June Design - Mønster (3)
- Quilting (57)
- Strikking (11)
- Søm (3)
- Søm av klær (3)
- Ut på tur ! (5)
Viser innlegg med etiketten HJEMME-BORTE-PÅ TUR mm. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten HJEMME-BORTE-PÅ TUR mm. Vis alle innlegg
fredag 1. februar 2019
fredag 24. februar 2017
Vi skriver nå 2017 !
2017... WOW...
Himmel og hav....hvor fort tiden kommer.
Vi henger fortsatt med og setter pris på hver dag.
Avslutning av 2016 og inngang til 2017 var spesiell i år.
Jul og Nyttårsfeiring i Sydney Australia.
Vi hadde det helt fantastisk, dette opplever man kanskje bare en gang i livet.
Himmel og hav....hvor fort tiden kommer.
Vi henger fortsatt med og setter pris på hver dag.
Avslutning av 2016 og inngang til 2017 var spesiell i år.
Jul og Nyttårsfeiring i Sydney Australia.
Vi hadde det helt fantastisk, dette opplever man kanskje bare en gang i livet.
Våre fantastiske husverter og gode venner, Eva og Rainer
Tusen takk for en fantastisk ferie :-)
Sjømat
Mat må man ha....hm, ser ut som vi har spist opp he he
Nytt år !
FEBRUAR 2017
Godt inni vinteren... det snør og snør men jeg tror det stopper snart.
Vel vel....ikke mye å gjøre med den saken.
Det gode er at det er fint syvær om man bare får start.
Sola tilbake igjen.
Godt inni vinteren... det snør og snør men jeg tror det stopper snart.
Vel vel....ikke mye å gjøre med den saken.
Det gode er at det er fint syvær om man bare får start.
Litt av det jeg har pusket med i år kommer snart :-)
Ønsker alle en flott vinter mot vår :-)Sola tilbake igjen.
nede på Senja
govær og lysere dager i Målselv
tirsdag 4. oktober 2016
Det er høst !
1 oktober 2016
Høsten er her igjen ...kommer like fort hvert år.
Bare ikke snøen kommer før man blir ferdig ute så skal nå jeg være glad.
Det har vært mye regn, bladene forlater trærne...huff huff.
Ser fram til å bli ferdig med uteprosjektet...ny garasje. Å det skal bli bra...tenk hvor glad bilene blir.
Etter det blir det kanskje tid til litt kos på syrommet, ...ja også litt husvask osv he he
Sommeren har likom bare seilt...tror ikke jeg har gjort noen verdens ting.
vel vel..noen gang blir det bare sånn.
Lite aktivitet her, har plagdes litt med å komme inn men nå tror jeg det er i orden.
Høsten er her igjen ...kommer like fort hvert år.
Bare ikke snøen kommer før man blir ferdig ute så skal nå jeg være glad.
Det har vært mye regn, bladene forlater trærne...huff huff.
Ser fram til å bli ferdig med uteprosjektet...ny garasje. Å det skal bli bra...tenk hvor glad bilene blir.
Etter det blir det kanskje tid til litt kos på syrommet, ...ja også litt husvask osv he he
Sommeren har likom bare seilt...tror ikke jeg har gjort noen verdens ting.
vel vel..noen gang blir det bare sånn.
Lite aktivitet her, har plagdes litt med å komme inn men nå tror jeg det er i orden.
Abonner på:
Innlegg (Atom)








