Etiketter

Viser innlegg med etiketten HJEMME-BORTE-PÅ TUR mm. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten HJEMME-BORTE-PÅ TUR mm. Vis alle innlegg

fredag 1. februar 2019

29 januar 2019
Velkommen til det nye året. 
Nå er det 7 måneder siden jeg flytte, det føles bra. 
Jeg opplever mange endringer fra innland til kysten. 
Godt å være ved havet igjen. 
Ennå mye som må komme på plass men har tid. 
Bittelitt herfra vil jeg vise dere.
Takk til dere som følger meg 😊












fredag 24. februar 2017

Vi skriver nå 2017 !

2017... WOW...
Himmel og hav....hvor fort tiden kommer.
Vi henger fortsatt med og setter pris på hver dag.
Avslutning  av 2016 og inngang til 2017 var spesiell i år.
Jul og Nyttårsfeiring i Sydney Australia.
Vi hadde det helt fantastisk, dette opplever man kanskje bare en gang i livet.


Våre fantastiske husverter og gode venner,  Eva og Rainer
Tusen takk for en fantastisk ferie :-)



Sjømat

Mat må man ha....hm, ser ut som vi har spist opp he he

Nytt år !

FEBRUAR 2017

Godt inni vinteren... det snør og snør men jeg tror det stopper snart.
Vel vel....ikke mye å gjøre med den saken.
Det gode er at det er fint syvær om man bare får start.
Litt av det jeg har pusket med i år kommer snart :-)
Ønsker alle en flott vinter mot vår :-)

Sola tilbake igjen.
 
 nede på Senja
















             govær og lysere dager i Målselv


tirsdag 4. oktober 2016

Det er høst !

1 oktober 2016
Høsten er her igjen ...kommer like fort hvert år.
Bare ikke snøen  kommer før man blir ferdig ute så skal nå jeg være glad.

Det har vært mye regn, bladene forlater trærne...huff huff.
Ser fram til å bli ferdig med uteprosjektet...ny garasje. Å det skal bli bra...tenk hvor glad bilene blir.
Etter det blir det kanskje tid til litt kos på syrommet,  ...ja også litt husvask osv he he

Sommeren har likom bare seilt...tror ikke jeg har gjort noen verdens ting.
vel vel..noen gang blir det bare sånn.

Lite aktivitet her, har plagdes litt med å komme inn men nå tror jeg det er i orden.