torsdag 10. mars 2016

Teppet i turkise farger !

Teppet til meg selv !

Elsker disse fargene, storfornøyd med resultatet.

Å sy hexagon har jeg alltid sett på som ....ikke noe for meg.
En dag på IdeHuset lå jo disse herlige stoffene der og jeg måtte prøve.
Ble helt hekta for det var så spennende. Takk til ho Evy som skar alle bitene 
for meg , kjempeglad for hun fikk meg til å prøve dette.



Dette ble starten. 
Dro hjem med veska full av hexagon biter....sikkert 500 😅

Å tro det....jeg er ferdig med teppet mitt .  
Storfornøyd og stolt over at det ble så fort ferdig.

Her er det klart til quilting.
Ha deilig veolurflece på baksiden, mykt som silke.







Ferdig ...nå er det bare å ta det i bruk 😀

Fortsatt God Sommer til dere alle !

Sommeren 2015

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar