tirsdag 4. oktober 2016

Kåper til små prinsesser !


For ei stund siden fikk jeg så lyst å prøve meg på å sy kåpe...ja det ble to.
Hadde ikke mønster på kåper så her ble det "også" bare til under veis. 
Ja dette er nok typisk meg, liker ikke mønster.......finner ofte bare noen mål
også setter jeg i gang.
Her "lånte" jeg ermtopp/utringing fra en genser...så sparte jeg meg den tilpassingen.
Har brukt fleece og jersey.
Knappene er trukket med jerseystoffet., syns det er litt stilig da..prikken over :-)
Ble fornøyd med resultatet :-)

Mørk grå og rosa er jo bare nydelig.
Knappene mangler her men kommer snart på plass.

Lomme med litt rysj, velouerbånd og en smal blonde. 
Liten rose laget av velourbånd

Lys grå fleece og lilla.

Hjerter applikert på .
Litt pynt på ermene.

Innsiden av ermet.
Sydd på bånd for å skjule sårkanten.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar