mandag 12. mai 2014

Nyttårsaften !

31 desember 2013, den siste dagen i året !



Det er tid til litt ettertanke for året som har gått.
Når man tenker litt tilbake så har 2013 både vært godt og ikke godt.
Jeg velger å fokusere mest på det gode i mine tanker.

Veit ikke om jeg kan si det har vært et "sånn" innholdsrikt år..hmm..
Når jeg er oppriktig så synes jeg mange av de siste årene bare har tuslet og gått,
mye samme ståa...ikke noe spennende egentlig.

Setter pris på de gamle og nye venner som jeg har i livet mitt ...er et pluss :-)
Har hatt tid til å være sammen med barnebarnet. .. mye kos og glede. 

Har vært på reiser, vært på fjellturer, andre turer og tilogmed ligget på sofaen.
Jeg klarer meg...trives, har det jo egentlig veldig bra. Ikke noe å klage over.

2014 blir et litt spennende år. Går inn i det med åpent sinn og tar resten
som det kommer. Setter ikke store mål ...det har jeg lært...bare tull.
Bedre å la det man klarer få til bli en seier :-)

Bare å ønske alle mine venner og kjente Godt Nyttår 2014 !

Klem ifra meg...June


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar