søndag 17. november 2013

Fornying av arbeidsrommet !






Nå er vi godt i gang med å pusse opp nede på arbeidsrommet mitt.
Takk til den flinke snekkern som er her å jobber og hjelper meg med dette.
Kontoret blir nytt...isolert og nye veggplater..blir så bra så.
Gulvene har jeg fått lagt og...ferdig !
Takk til rørleggere som kom i full fart å koblet fra vann og rør pluss pluss slik
at jeg fikk lagt gulvet under der.
Skal nå male litt også men blir når jeg får ånden over meg....en annen dag.
Blir godt å få ting og tang på plass igjen...nå er det kaos men har sånn passe kontroll alikevel.


Nå har det pågått noen uker med arbeid her. 
Er så glad for alt som er blitt gjort...lykke !
Helga har jeg brukt til å male litt. Utrolig flott å få malt panelet for sannelig sluker det lys. 
På det ene arbeidsrommet er det en vegg igjen og litt listing. Blir gjort en vakker dag.


Litt hyller skal opp, tråd og mye ting og tang må på plass ., sannelig litt å ta tak i og som må gjøres.
Utrolig hvor mye ting og tang man har. 
Godt med et slikt prosjekt for da får man ruska opp og rydda litt.

KONTORET


Hyllene på plass....må ha litt orden i systemet mitt.
Godt med hylleplass.

ARBEIDSROMMET

Arbeidsbord og diverse utstyr på plass.


Broderimasinene på plass. Nå er det bare å komme seg i litt arbeid.

Her gjenstår det litt rydding men går seg til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar