lørdag 1. august 2015

Heime heime heime...

Sommeren er på hell. Merker at høsten nærmer seg farlig fort.
Har nå ikke vært den "store" sommeren men heldigvis har vi fått 
noen fine dager. ...ja vi lever lenge på dem. 

Aron Amandus

Ja nå skal han spise selv...ikke snakk om noe annet he he.
Går jo så bra...å veldig fornøyd med menyen 😀

Koselig besøk !

Koselig besøk.
Mathias koker grøt til oss.  Snakk om tålmodig...rørte helt til grøten var
ferdig .
Kjempegodt var det 😀



lørdag 25. juli 2015

Mappe til badetøyet !

Tja....dette kan jo være greit å ha med på "badetur"

Brodert på linstoff og foret med vanntett stoff/plast.
Takk til ho Signe som delte ideen 😀

torsdag 9. juli 2015

En liten duk og kaffekoppbrikker '

Så ble det plutselig laget en liten duk i nydelig rosestoff.
Må ha litt sommerfarger i stuen. 
Ble også stoff nok til noen kaffekoppbrikker.

MugRugs !

MugRugs i delikate farger.

onsdag 1. juli 2015

Litt quiltesøm mellom alt annet

Nå er det litt framgang på veggteppet mitt.
Gjenstår litt håndsøm på ytterrammen også blir det quilteøkta.
Går framover 😀