Etiketter
- 2016 (7)
- Andre ting (1)
- BRODERING /profilering (1)
- HJEMME-BORTE-PÅ TUR mm (4)
- Interiør (2)
- June Design - Mønster (3)
- Quilting (57)
- Strikking (11)
- Søm (3)
- Søm av klær (3)
- Ut på tur ! (5)
lørdag 22. februar 2014
Syhelga på Finnsnes
Syhelg.....
14-16 februar hadde vi syhelg på Finnsnes hotell.40 damer var samlet her , kjempekoselig.
Er så utrolig flott å møte alle disse damene, mye liv og røre.
Det ble gjennomført noen demonstrasjoner, fint med litt innputt.
Maten var utrolig bra, der skal hotellet få en stjerne.
Ellers ble det servert både frukt og masse gode kaker til kaffen.
Alle var fornøyde og kosa seg hele helga :-)
Ble ikke så veldig mye produksjon på meg denne helga men...
fikk gjort noe med alle stripene som ble kuttet for å vise ShapeCut linjalen.
mandag 17. februar 2014
Vogn-/koseteppe !
Da hadde jeg fått ferdig Vogn-/koseteppet.
Ble ikke så alle verst.
Kan brukes på begge sider, batteri med ullvatt så det skal være lunt og godt.
søndag 9. februar 2014
lørdag 1. februar 2014
Litt "løft" i kjelleren !
Blir man noen gang ferdig ???? ...tror jo det men da er man vel
så lei at man kan finne på å flytte til et enklere sted :-)
Nok om det...nå er jeg igang nede igjen. Denne gang er det peisen som skal ut
og inn med en ovn som holder varmen litt lenger enn bare der og da.
I går fikk jeg og hjelpern Per revet peisen og ut med stein og materialer.
Mandag kommer to kara som skal fikse nytt hull og ordne murveggene.
Blir så bra så når eg kan få fyrt opp litt der nede :-)
mandag 20. januar 2014
20 januar
Kulden fortsetter men dagene er lysere.
Til tross for -17 ute så føltes det ganske mildt...utrolig at jeg sier den tempen var ok :-)
Besøk av en liten hjertevenn i dag, kosa oss ute.
Veldig moro å slå snø av trærne og mye latter når det ramla i hodet på bestemora :-)
Endelig....eget verktøy for å reparere traktoren :-)
Meget konsentrert og delen kom på plass med litt hjelp.
tirsdag 14. januar 2014
Kald tur ...men flott !
Kaldt, hele -26... men det er så vakkert mot nord.
........vakkert
Til tross for disse kuldegraderne så dro jeg ut og ned til fjorden.
WOW...det var flott, ..himmelen hadde de flotte fargene.
Frostrøyken lå over fjorden..., herlighet for et skue.
........vakkert
.......det ble nesten litt trollsk etterhvert...
Sukk sukk....hadde ikke kulda vært så inntens så kunne jeg sittet der noen timer :-)
På heimturen møtte jeg disse. Flotte elegante dyr.
Abonner på:
Innlegg (Atom)











