Etiketter
- 2016 (7)
- Andre ting (1)
- BRODERING /profilering (1)
- HJEMME-BORTE-PÅ TUR mm (4)
- Interiør (2)
- June Design - Mønster (3)
- Quilting (57)
- Strikking (11)
- Søm (3)
- Søm av klær (3)
- Ut på tur ! (5)
tirsdag 14. januar 2014
Januarkulda
Det er kaldt, kulda ser ut til å vedvare enda en uke.
Kjenner det begynner å røyne litt på, er så mye som ikke fungerer
som det skal når det blir så kaldt.
Dagene er lysere, natten er stjerneklar..bildet er vakkert :-)
Helga...vannet frøs, bilen startet ikke, oppvaskmaskinen streika osv..
Temperaturen har ligget på -27 til -31, ja ja kunne vel vært værre.
I dag skal jeg hyre meg litt å gå ut å henge opp litt mat til småfuglene.
Må jo tenke litt på dem også :-)
søndag 5. januar 2014
Juleløper
Juleløper 2013
Løper til tv-benken, der julaenglene mine har fått fast plass.
Bomull og linstoffer.
Aplikert på julestjerner fra stoffet som er brukt med metallic supertwist.
Selv om det er applikasjon på denne løperen er den stilren, englene kommer
til sin rett slik jeg hadde tenkt.
JunesDesignDette ble siste prosjekt i 2013.
Løper til tv-benken, der julaenglene mine har fått fast plass.
Bomull og linstoffer.
Aplikert på julestjerner fra stoffet som er brukt med metallic supertwist.
Selv om det er applikasjon på denne løperen er den stilren, englene kommer
til sin rett slik jeg hadde tenkt.
lørdag 7. desember 2013
ADVENT
Vi koser oss med levende lys, litt julebaking , presangkjøp/laging....
og så må vi "pynte" litt i vinduer og litt rundt omkring.
Ei koselig tid selv om det kan være litt mye å gjøre noen ganger.
Må bare huske å nyte denne koselige førjulstiden .
Her lages litt til meg selv og litt for å gi bort. Alltid hyggelig å kunne gi
noe man har laget selv og bare håpe det blir godt mottatt.
Har fått laga meg ny adventsløper til salongbordet.
Baking....ja litt igang med julebaksten.
Lager ikke sju sorter lenger, noen få og det blir dem jeg liker og som blir spist.
Litt mat er ordnet til småfuglene. De trenger litt dem også.
Tara har vært til storsjekk og litt pleie på dyreklinikken.
Heldigvis gikk det bra, ingen hofte/ledd skader slik dem har antydet tidligere.
Etter å ha fått klippet klør og litt barbering så måtte hun få en sprøte før røntgen.,
hun sovna fort og ny sprøyte for å våkne.
Stakkars, syns nå forferdelig synd på henne. Var meget rolig hele ettermiddagen og
virket nok litt fornærmet men bra nå.
Abonner på:
Innlegg (Atom)







